Етапи літературного розвитку школярів
|
Характер сприйняття учнями художніх
творів
|
Молодший підлітковий вік
|
Фабульне
|
Старший підлітковий вік
|
Проблемно-психологічне
|
Рання юність
|
Морально-ціннісне
|
Літературний рід
|
Вид мистецтва
|
Епос
|
Живопис
|
Лірика
|
Музика
|
Драма
|
Танець
|
Вид аналізу літературного твору
|
Характеристика виду аналізу
літературного твору
|
1. Біографічний
|
А) продуктивний під час вивчення творів сентименталізму, романтизму, а
також жанрів ліричних біографічно-епічних творів;
|
2. Соціологічний
|
Б) ефективний під час вивчення творів просвітницького реалізму, реалізму
ХХ ст.
|
3. Формальний
|
В) продуктивний під час розгляду творів модернізму, постмодернізму;
|
4. Порівняльний
|
Г) важливий у процесі вивчення творів різних національних літератур
одного жанру, напряму;
|
5. Ритуально-міфологічний
|
Д) вивчення творів, близьких до фольклору;
|
6. Історико-функціональний
|
Е) застосовується до вивчення творів, де зображено довговічне тернисте
життя.
|
Традиційні шляхи аналізу літературного
твору
|
Характеристика традиційних шляхів
аналізу літературного твору
|
1. «Слідом за автором»
|
А) розбір та осмислення компонентів твору у зв’язку з розвитком сюжету
|
2. Пообразний
|
Б) розбір та осмислення окремих образів-персонажів літературного твору
|
|
|
3. Проблемно-тематичний
|
В) пошук відповідей на запитання, завдання з перспективою виходу на інші
ширші проблеми
|
Немає коментарів:
Дописати коментар